вторник, 14 февраля 2012 г.

Bancuri despre barbati


7 комментариев:

  1. Un bărbat merge cu liftul. La un moment dat, intră o femeie. După două etaje, femeia opreşte liftul, se uită cochet la el, îşi dezbracă bluza şi sutienul şi le aruncă pe jos.
    - Hai, fă-mă ca să mă simt ca o femeie.
    Bărbatul se gîndeşte puţin, îşi dezbracă cămaşa, o aruncă pe jos şi spune:
    - Hai, spal-o şi calc-o.

    ОтветитьУдалить
  2. Dialog în pat:
    - Dragul meu, tu mă iubeşti?
    - Da' tu ce crezi că fac aici? Flotări?

    ОтветитьУдалить
  3. Auzind despre gravitatea îmbolnăvirii cu SIDA, un tînăr de 20 de ani îşi întreabă tatăl despre modul în care se poate lua SIDA. Răspunsul tatălui:
    - Păi prin contact sexual şi prin mucoasă...
    - Auzi, da' de la o mucoasă de 16 ani poţi lua SIDA?

    ОтветитьУдалить
  4. Un bărbat la librărie către vînzătoare:
    - Aş dori cartea cu titlul "Superioritatea bărbatului faţă de femeie"!
    - Utopie şi SF-uri la etajul 1, vă rog!

    ОтветитьУдалить
  5. La Oficiul de Emigrare, secretara către un solicitant:
    - Sexul?
    - De trei ori pe săptămînă.
    - Nu, nu, mă refer la: masculin sau feminin?
    - Nu contează.

    ОтветитьУдалить
  6. Ieri am omorît cinci muşte - trei masculi şi două femele.
    - Cum ai ştiut care sînt masculi şi care femele?
    - Simplu: trei s-au aşezat pe o ladă de bere şi două pe un telefon.

    ОтветитьУдалить
  7. Doi bebeluşi la creşă:
    - Tu ce eşti, băiat sau fată?
    - Băiat.
    - Dar de unde ştii?
    - Dacă iese infirmiera îţi arăt.
    Iese infirmiera, la care acesta îşi ridică păturica:
    - Uite, am şosetuţe albastre.

    ОтветитьУдалить